![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000138303<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ивашина А. Н. Система поддержки выбора маркетинговых стратегий промышленного предприятия: практические результаты / А. Н. Ивашина, К. Ф. Ковальчук // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2002. - № 1. - С. 100-104. - Библиогр.: 1 назв. - рус.Представлен анализ проблем, связанных со стратегическим управлением маркетинговой деятельностью украинских металлургических предприятий. Описаны результаты анализа математического аппарата для поиска и оптимизации структуры наборов целевых сегментов. Сформулированы общие рекомендации для формирования стратегий поведения на различных сегментах рынков. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|