Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства / М. Вачевський // Економіка України. - 2003. - № 12. - С. 34-39. - укp.Відзначено, що конкурентоспроможність національної економіки неможливо забезпечити без використання підприємствами принципів маркетингу. Розглянуто напрями формування маркетингової діяльності на промислових підприємствах: використання інтелектуальної власності, створення належних механізмів формування концепцій маркетингу як на рівні підприємства, так і на рівні держави. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|