РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000146491<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пан Л. В. 
Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів / Л. В. Пан // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки. - 2005. - Т. 44. - С. 93-96. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання такого виду реклами, як транспортна (транзитна), та визначено методики оцінки її ефективності. З'ясовано рекламні можливості різних транспортних засобів, виявлено переваги та відмінні ознаки транзитної реклами, особливості її розвитку в Україні, розглянуто методику, що дозволяє оцінити ефективну аудиторію реклами на транспорті та розрахувати ряд прийнятих у рекламі оціночних коефіцієнтів, обгрунтовано перспективи розвитку транзитної реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Ек.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського