Зливков В. Психологія перемоги: віртуальні та реальні чинники / В. Зливков // Соц. психологія. - 2005. - № 3. - С. 33-42. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Виборча кампанія "Президент - 2004" вже увійшла в історію як перемога нових технологій "інформаційної війни" над адміністративним ресурсом. Водночас причини перемоги "помаранчевої революції" тлумачаться по-різному. Більшість фахівців вважає, що рушійною силою було гостре невдоволення населення старою владою та розкол правлячої еліти. Спираючись на міждисциплінарний підхід, здійснено спробу (на перетині соціальної психології, політології, соціології, іміджелогії та виборчих технологій) визначити реальні й віртуальні чинники, що визначили хід президентської кампанії. Ключ. слова: вибори, психологія перемоги, політичні технології Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.088-953.6 + Ф052
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|