Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000148556<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Парсяк В. Н. Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях / В. Н. Парсяк // Пробл. науки. - 2005. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.З використанням системного підходу щодо визначення складових планових рішень, які приймають менеджери малих венчурних фірм, наведено аргументи на користь їх корпоративної інтеграції для зміцнення конкурентних позицій на обслуговуваних ринкових сегментах. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.3-211.1-230.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|