![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000149138<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шубін С. Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент. - 2005. - № 2. - С. 127-137. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Висвітлено роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошено на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії. Ключ. слова: політичний маркетинговий аналіз, політична влада, політичний інститут, політичний процес, політична поведінка Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|