Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000149546<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мнушко З. М. Оцінка рівнів інтеграції маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств України / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Фармац. журн. - 2005. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Обоснованы стратегические преимущества интегрированности маркетинговых коммуникаций в деятельности фармацевтических предприятий Украины. Изучены уровни интеграции маркетинговых коммуникаций отечественных химико-фармацевтических заводов, оценен средний уровень их общей интеграции. Разработана программа повышения уровней интеграции маркетинговых коммуникаций. Ключ. слова: фармацевтичний ринок, фармацевтичне підприємство, комплекс маркетінгових комунікацій, інтегровані маркетингові комунікації Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)26л72-39 + У9(4Укр)306.952-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|