РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000152007<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Писаренко В. В. 
Маркетингові альтернативи збуту плодоовочевої продукції / В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2005. - № 1. - С. 94-96. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Викладено актуальні питання використання різних каналів розподілу плодоовочевої продукції, які використовували фермери, виробники. Показані недоліки та переваги роздрібного, гуртового каналів, потенційні можливості налагодження тісної співпраці з переробними підприємствами Полтавщини. Звернено увагу на тенденції у зростанні обсягів та прибутковості реалізації плодоовочевої продукції високої якості через роздрібний канал на ринок свіжої продукції та закладам харчування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського