![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000152007<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Писаренко В. В. Маркетингові альтернативи збуту плодоовочевої продукції / В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2005. - № 1. - С. 94-96. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Викладено актуальні питання використання різних каналів розподілу плодоовочевої продукції, які використовували фермери, виробники. Показані недоліки та переваги роздрібного, гуртового каналів, потенційні можливості налагодження тісної співпраці з переробними підприємствами Полтавщини. Звернено увагу на тенденції у зростанні обсягів та прибутковості реалізації плодоовочевої продукції високої якості через роздрібний канал на ринок свіжої продукції та закладам харчування. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|