Кравченко А. М. Маркетинг інноваційних процесів на ринку силової електроніки / А. М. Кравченко, Р. Г. Бобровникова, Т. М. Тіховська, В. А. Бобровников // Електротехніка та електроенергетика. - 2005. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено інноваційні процеси на ринку силової електроніки в Україні, фактори, які сприяють даним процесам, а також суб'єктивні й об'єктивні причини, що їх гальмують. Дослідження базується на методології інноваційного менеджменту, що включає в себе основні категорії стратегічного менеджменту: конкурентоспроможність, цільове середовище, покупці, постачальники. Індекс рубрикатора НБУВ: З85-6 + У9(4УКР)305.851.513
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|