Третьяченко В. Культура супроводу освітніх психолого-педагогічних технологій / В. Третьяченко, О. Левченко // Соц. психологія. - 2005. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Освіта розглядається як провідний культурно-цивілізаційний фактор забезпечення розвитку людини та її професійного становлення. Для досягнення успіху в розвитку держави та суспільства пропонується, по-перше, перебороти роз'єднаність політичних еліт і наукових спільнот із збереженням своєрідності кожної з них. По-друге, абсолютний пріоритет у бюджеті країни повинна мати освіта, адже саме вона сприяє розвиткові усіх видів творчості. По-третє, необхідно вирішити питання про збереження інтелектуального потенціалу вузів, враховуючи глобалізацію освітнього процесу. Ключ. слова: психолого-педагогічна культура, психолого-педагогічні технології, педагогічний менеджмент Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч30в01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|