Гром О. Л. Комплексне маркетингове вивчення ринку гастроентерологічних лікарських засобів / О. Л. Гром, В. Я. Сятиня, Я. О. Гром // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 71-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Изучены товарная и ценовая конъюнктура отечественного рынка гастроэнтерологических лекарственных средств, установлена группа перспективных лекарственных средств, имеющих большой спрос, доказана неэтичность и некорректность аптечных работников при установлении розничных цен. Ключ. слова: ринок гастроентерологічних лікарських засобів, маркетинг, динаміка, попит, доступність, моніторинг цін Індекс рубрикатора НБУВ: Р413-52 + У9(4УКР)306.952-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|