Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000155601<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бєлова Т. Г. Визначення стратегічної оцінки підприємства / Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 168-171. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто методику стратегічного оцінювання підприємства, можливості застосування експертів для її здійснення. Викладено напрями її вдосконалення та умови використання на підприємствах харчової промисловості. Ключ. слова: стратегічний маркетинг, стратегічне становище підприємства, маркетингова стратегія, корпоративна стратегія, стратегічний аналіз, експертні технології, стратегічна оцінка підприємства Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|