Немченко А. С. Актуальність досліджень психології продаж в аптечних закладах / А. С. Немченко, А. А. Котвіцька, Н. В. Тетерич // Фармаком. - 2007. - № 3. - С. 119-124. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Зазначено, що сучасний стан роздрібної аптечної мережі вимагає впровадження у практичну роботу відповідних психологічних досліджень з метою виявлення факторів, що впливають на ефективну роботу аптек. Одним з основних методів психологічних досліджень є анкетування, результати якого дозволяють детально проаналізувати переваги та недоліки роботи досліджуваних аптек з подальшим коригуванням її організації. Обгрунтовано значущість психологічних досліджень як головного методу, що сприяє підвищенню ефективності роботи аптек і дозволяє визначити чинники, які впливають на вибір конкретної аптеки споживачами лікарських засобів. Наведено результати анкетного опитування відвідувачів аптек м. Харків з метою вивчення мотивації їх вибору щодо відвідування конкретної аптеки, виявлення їх очікувань і побажань щодо організації фармацевтичної допомоги з боку аптечних закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|