РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000158258<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Баскакова М. Ю. 
Вибір стратегії просування на ринок нової продукції / М. Ю. Баскакова // Пробл. науки. - 2007. - № 4. - С. 18-24. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано спосіб вибору маркетингової стратегії просування споживчих інновацій за умов виходу на цільовий ринок на підставі аналізу внутрішніх даних підприємства, характеристик інноваційного продукту та кон'юнктури ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського