Марікян С. В. Інноваційна трансформація освітнього простору / С. В. Марікян // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 3. - С. 163-172. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Надано соціально-філософський аналіз соціальних механізмів інноваційного розвитку та специфіки їх функціонування у сфері освіти. Інновацію в освіті розглянуто як засіб або спосіб розвитку освіти. Наголошено, що по суті своїй Типовий навчальний план є інноваційним, але далеко не на всіх етапах освоюється в логіці інноваційної зміни. Йдеться про типологію інновацій, їх специфіку, що є украй важливим для здійснення ефективного управління інноваційними процесами в тій або іншій сфері професійної діяльності. Ключ. слова: нововведення, інновації в освіті, Типовий навчальний план, соціальні механізми інновації в освіті Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч30,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|