РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000165286<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михайлович О.  
Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення / О. Михайлович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 538. - С. 16-20. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто конотативний аспект значення терміна в неспеціальному мовному оточенні. Дослідження проведено на базі рекламних текстів, які є потужним каналом проникнення термінологічної лексики в загальновживану. Здійснено спробу з'ясувати фактори набуття квазітермінами (КТ) конотативності, а також визначити найпоширеніші типи конотацій КТ у рекламному повідомленні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського