Білик І. І. Конфлікт цілей в маркетингово-логістичній системі і напрями його вирішення / І. І. Білик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 490-496. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розглянуто взаємовплив маркетингової політики на логістичні рішення у сфері збуту з точки зору забезпечення належного сервісного обслуговування споживачів. Визначено можливі місця виникнення конфліктів у системі розподілу продукції та методи їх вирішення. Обгрунтовано взаємозв'язок окремих аспектів діяльності підприємства. Проведено ієрархізацію структури реалізації маркетингово-логістичної цілі підприємства.
Індекс рубрикатора НБУВ: У421.20-803.4
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"