Симчич М. В. Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування / М. В. Симчич // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 27-33. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.Зроблено спробу простежити механізм функціонування рекламного повідомлення, застосовуючи до нього психоаналітичну модель Жака Лакана. Висвітлено основні поняття з концепції французького психоаналітика (а саме: погляд, objet petit a, фантазм, інтерпеляція та ідентифікація) та особливості їх організації в рекламному дискурсі. Ключ. слова: Ж. Лакан, проблематика насолоди, рекламний дискурс, психоаналіз, дискурс Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4ФРА)6-736
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69184/Теор.,іст.культ. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|