Власенко І. М. Маркетингова діяльність підприємств харчової промисловості / І. М. Власенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 52-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Викладено результати досліджень сутності, стану та взаємозв'язку маркетингової діяльності (МД) на підприємствах харчової промисловості (ПХП), а також роль маркетингових досліджень. Визначено, що основними аспектами МД ПХП є: дослідження рівня задоволення попиту споживачів, стану ринку, заходи реагування виробництва на кон'юнктурну інформацію прогнозування попиту та поведінки споживачів у майбутньому. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|