РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000166940<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Власенко І. М. 
Маркетингова діяльність підприємств харчової промисловості / І. М. Власенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 52-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено результати досліджень сутності, стану та взаємозв'язку маркетингової діяльності (МД) на підприємствах харчової промисловості (ПХП), а також роль маркетингових досліджень. Визначено, що основними аспектами МД ПХП є: дослідження рівня задоволення попиту споживачів, стану ринку, заходи реагування виробництва на кон'юнктурну інформацію прогнозування попиту та поведінки споживачів у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського