Божкова В. В. Маркетингове дослідження ринкових перспектив нової екопродукції / В. В. Божкова, О. О. Суярова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 1. - С. 93-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Викладено результати маркетингового дослідження з'ясування ринкових перспектив нової екологічно чистої продукції - екойогурту. Інтегральним результатом даного дослідження є: поглиблення методологічних основ маркетингових досліджень та можливості впровадження результатів в діяльність підприємств харчової промисловості.
Шифр НБУВ: Ж69231/екон.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"