Петрович Й. М. Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств / Й. М. Петрович, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 554. - С. 188-191. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.
Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і досліджено зміни, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"