Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000166953<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Самойлик Ю. В. Маркетингові дослідження як складова менеджменту м'ясопереробного підприємства / Ю. В. Самойлик // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 1. - С. 162-164. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проведено оцінку ринку м'ясопродуктів м. Полтави за допомогою маркетингового дослідження; проаналізовано попит на продукцію м'ясокомбінатів, представлену на полтавському ринку, та чинники, що спонукають споживача до покупки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ПОЛ-2П)306.751.21-211.1 + У9(4УКР-4ПОЛ-2П)421.511.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|