Огерчук Ю. В. Маркетингові стратегії та їх взаємозв'язок з організаційними структурами підприємств / Ю. В. Огерчук, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 567. - С. 124-131. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Висвітлено взаємозв'язок маркетингових стратегій та організаційних структур, розглянуто вплив місії підприємства на побудову організаційних структур управління та формування посадових інструкцій, наведено характеристику "Pull"- і "Push"-стратегій, відображено взаємозв'язок між використанням "Pull"- і "Push"-стратегій та ринковою позицією підприємства, використовуючи цінові дослідження ринку кави в Україні та Німеччині, проаналізовано передумови організаційних змін на підприємстві. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|