Розумей С. Б. Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграції маркетингових систем підприємств / С. Б. Розумей // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 21. - С. 96-99. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Розглянуто типи маркетингових систем (МС), які може використовувати підприємство для управління каналами розподілу. Виведено поняття та формули ступеня інтеграції вертикальних МС (ВМС). Зроблено висновки щодо величини цього показника для різних типів ВМС.
Шифр НБУВ: Ж71985Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"