Мних О. Б. Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікацій та оцінювання їх ефектів / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 130-138. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.
Відображено ключові проблеми розвитку ринку телекомунікації в конкурентному середовищі. Розкрито зміст економетричних моделей, що широко використовуються в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом.
Індекс рубрикатора НБУВ: У539.0в611
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"