Власенко О. О. Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок / О. О. Власенко // Пробл. науки. - 2007. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Проаналізовано проблему сегментації ринку за умов виведення на нього нового бренду (НБ) товарів. Визначено основні його характеристики. Висвітлено проблему інформаційної насиченості ринку. Запропоновано інноваційні підходи до просування на ринок НБ.
Шифр НБУВ: Ж15960Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"