РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000169707<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Власенко О. О. 
Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок / О. О. Власенко // Пробл. науки. - 2007. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблему сегментації ринку за умов виведення на нього нового бренду (НБ) товарів. Визначено основні його характеристики. Висвітлено проблему інформаційної насиченості ринку. Запропоновано інноваційні підходи до просування на ринок НБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського