![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000173784<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мельник О. Г. Показники оцінювання маркетингової діяльності підприємства / О. Г. Мельник, В. В. Івасюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 260-266. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Запропоновано комплексну збалансовану систему показників оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто показники ринкової характеристики, оцінювання розповсюдження товарів, оцінювання товарів та цінової політики підприємства, оцінювання маркетингових комунікацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-969-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|