Шумейко О. Поняття "самопрезентація" та "управління враженням" у вітчизняній та зарубіжній соціальній психології / О. Шумейко // Соц. психологія. - 2007. - № 5. - С. 12-17. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Висвітлено основні підходи до розуміння та визначення поняття "самопрезентація". Запропоновано розрізняти два принципово різні контексти самопрезентації: "самопрезентацію як самопред'явлення" і "самопрезентацію як саморозкриття". Надано оцінку основних методологічних перешкод, що постають у процесі дослідження феномену самопрезентації.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"