Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000176439<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Стадницький Ю. І. Регіональний маркетинг в стратегії соціально-економічного розвитку українських Карпат / Ю. І. Стадницький // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 440-444. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Зазначено, що регіональний маркетинг (РМ) може і повинен зайняти вагоме місце в стратегії соціально-економічного розвитку Українських Карпат. РМ повинен розробити комплекс заходів та інструментів, що забезпечують інформування потенційних інвесторів про привабливість регіону для розміщення підприємств і формування позитивного іміджу території, її престижу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|