![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000177016<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Алькема В. Г. Розробка маркетингової стратегії комерційного підприємства на місцевому ринку продуктів харчування / В. Г. Алькема, Т. Є. Філатова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 5-8. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Проаналізовано існуючі підходи до формування маркетингової стратегії (МС) підприємств, а також інструментарій формування МС, визначено особливості формування МС малого підприємства, що діє на місцевому ринку товарів і послуг. На прикладі фірми "Ельдорадо-Трейден" наведено методику стратегічного аналізу діяльності фірми. Розраховано й оцінено ефективність запропонованої МС. Перспективою подальших досліджень визначено стратегічний сегмент спеціалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-82-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|