Кондрацька Л. П. Розробка системи маркетингу як основи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили / Л. П. Кондрацька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 317-322. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.
Розглянуто питання формування системи маркетингу персоналу як основи побудови стратегії управління персоналом для забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку робочої сили (РРС). Сформульовано вимоги до системи маркетингу персоналу та сформовано набір показників для аналізу конкурентоспроможності підприємства на РРС.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"