Ткаченко О. М. Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України / О. М. Ткаченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Досліджено вплив брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особливу увагу приділено визначенню взаємовпливу брендів і конкурентної позиції підприємств. Наведено приклади з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. Використано статистичні дані ЗАТ "Укркондитер" і Міністерства статистики України.
Шифр НБУВ: Ж69879Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"