РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000177105<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткаченко О. М. 
Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України / О. М. Ткаченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено вплив брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особливу увагу приділено визначенню взаємовпливу брендів і конкурентної позиції підприємств. Наведено приклади з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. Використано статистичні дані ЗАТ "Укркондитер" і Міністерства статистики України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.7-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського