РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000177923<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мнушко З. М. 
Система та методи контролю маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, І. В. Пестун, Н. В. Ларіонова // Фармаком. - 2006. - № 3. - С. 88-92. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено основні напрямки контролю маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства. Із метою коригування стану підприємства щодо асортименту, прибутковості (ABC-аналіз, маржинальний аналіз, портфоліо-аналіз), визначення маркетингових цілей, стратегій і конкретних заходів для пристосування потенціалу підприємства до зовнішніх ринкових умов (SWOT-аналіз), ліквідації стратегічних та тактичних відхилень (GAP-аналіз) використано методи стратегічного та оперативного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського