Башлик А. В. Стратегічна сегментація як основа стратегічного аналізу в інноваційному менеджменті / А. В. Башлик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Розглянуто проблему стратегічної сегментації в інноваційному менеджменті. Показано важливість саме стратегічної сегментації, яка відрізняється від маркетингової. Акцентовано на важливості дослідження аналітичної бази у цій сфері. Запропоновано модельно-алгоритмічну основу стратегічної сегментації.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"