Рудченко Ю. С. Торговельні марки у звітності як фактор підвищення інвестиційної привабливості підприємств / Ю. С. Рудченко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 4. - С. 217-220. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Обгрунтовано необхідність розробки ефективної інформаційної політики підприємства для підвищення його інвестиційної привабливості. Запропоновано методику розкриття інформації про ринкову вартість торговельної марки у звітності з метою узагальнення даних, які можуть бути істотними під час оцінки інвестором фінансово-майнового стану та результатів діяльності підприємства.
Шифр НБУВ: Ж69944Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"