Ляшенко О. В. Управління рівнем задоволеності пацієнтів наданням допомоги у стоматологічній клініці недержавної форми власності / О. В. Ляшенко // Соврем. стоматология. - 2006. - № 3. - С. 145-147. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Зазначено, що найважливішим в управлінні рівнем задоволеності пацієнтів, які звернулись до клініки, є завоювання їх довіри, прагнення зробити їх постійними клієнтами. Безперечно, під час лікування пацієнта виникає безліч нестандартних ситуацій. Але якщо команда працює на упередження, на якісний результат, а також постійно вдосконалює свої вміння, то поставлені цілі досягаються та приносять плоди задоволення як пацієнтам, так і всій команді в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.6к
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|