РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000180854<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ляшенко О. В. 
Управління рівнем задоволеності пацієнтів наданням допомоги у стоматологічній клініці недержавної форми власності / О. В. Ляшенко // Соврем. стоматология. - 2006. - № 3. - С. 145-147. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що найважливішим в управлінні рівнем задоволеності пацієнтів, які звернулись до клініки, є завоювання їх довіри, прагнення зробити їх постійними клієнтами. Безперечно, під час лікування пацієнта виникає безліч нестандартних ситуацій. Але якщо команда працює на упередження, на якісний результат, а також постійно вдосконалює свої вміння, то поставлені цілі досягаються та приносять плоди задоволення як пацієнтам, так і всій команді в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.6к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського