Дроздов О. Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми / О. Дроздов // Соц. психологія. - 2007. - № 6. - С. 124-132. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.
Розглянуто таку форму агресивної поведінки у закладах освіти як третирування учнями інших учнів. На базі аналізу сучасних зарубіжних джерел розкрито сутність цього явища; описано його різновиди, ступінь поширення в західних суспільствах, фактори його виникнення. Наведено опис однієї з найвідоміших профілактично-корекційних програм, спрямованих на подолання цього явища.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"