Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000181369<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Братаніч Б. В. Філософсько-методологічні проблеми процесу когнітивної інституціоналізації маркетингу як складової соціальної теорії / Б. В. Братаніч // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 1. - С. 34-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розкрито процес становлення маркетингу як системного феномену, який забезпечує соціальну орієнтацію функціонування ринкової економіки й актуалізує завдання когнітивної інституціоналізації маркетингової теорії. Вирішальну роль у формуванні маркетингу як самостійної галузі наукових знань відіграє узагальнення філософсько-методологічних засад цього процесу. В маркетингу виявляються закономірності когнітивних процесів постіндустріального суспільства: формуються оригінальні методологічно-теоретичні комплекси на базі спеціального підбору, проблемно-предметного узгодження та подальшого синтезу різноманітних філософських методологій. Ключ. слова: маркетинг, методологія маркетингу, когнітивна інституалізація Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:У + У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|