Баскакова М. Ю. Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку / М. Ю. Баскакова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 7. - С. 127-130. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Зазначено, що на сучасному етапі переходу вітчизняних виробників до ринкових відносин виробництво нової продукції, а також успішний її продаж, є одним із найважливіших етапів діяльності будь-якого підприємства. Конкуренція, що постійно зростає, змушує виробників вже на етапі появи нового товару на ринку мати оптимально розраховану та найбільш прийнятну стратегію його просування. Запропоновано комплекс просування інновацій у вигляді чотирьох етапів, які мають свої характерні риси й особливості. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421.0-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|