РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000181543<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Баскакова М. Ю. 
Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку / М. Ю. Баскакова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 7. - С. 127-130. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що на сучасному етапі переходу вітчизняних виробників до ринкових відносин виробництво нової продукції, а також успішний її продаж, є одним із найважливіших етапів діяльності будь-якого підприємства. Конкуренція, що постійно зростає, змушує виробників вже на етапі появи нового товару на ринку мати оптимально розраховану та найбільш прийнятну стратегію його просування. Запропоновано комплекс просування інновацій у вигляді чотирьох етапів, які мають свої характерні риси й особливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського