Гриценко В. І. E-освіта: реальність і дієвість / В. І. Гриценко // НТІ. - 2007. - № 1. - С. 44-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено роль освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їх накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в межах E-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технологій. В основу технології синтезу такої системи закладено триєдність понять: особистість, освітні процеси (програми), організаційна структура освіти. E-освіту розглянуто в ракурсі єдиного науково-освітнього простору (НОП). Наведено деякі постулати розвитку НОП. Виокремлено першочергові завдання E-освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05
Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|