Репіч Т. А. Актуальність стратегії "блакитних океанів" для українського ринку / Т. А. Репіч // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 23. - С. 128-130. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто концепцію професорів бізнес-школи INSEAD Чана Кіма та Рене Моборна про створення "блакитного океану", що має на увазі випуск унікального продукту, який не забирає клієнтів конкурента, а залучає неклієнтів. Питання створення "блакитних океанів" не є таким актуальним для ринків України, як для Заходу. На більшості продуктових ринків України виробники не почувають на собі значного тиску з боку конкурентів, як це відбувається на розвинених, сформованих, насичених західних ринках. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|