Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000185023<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Фарат О. В. Базові принципи управління брендом / О. В. Фарат, М. Б. Мазурик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 337-341. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Охарактеризовано бренд як важливий маркетинговий інструмент, який визначає відносини до нього споживачів і базові принципи управління ним. Систематизовано особисті цінності людей щодо їх споживацьких переваг; визначено варіанти умовного поділу типів архітектури бренду на "західний" і "східний", значення ко-брендингу та медіапланування в системі брендингу. Увагу приділено вектору бренду - ціннісній складовій, що впливає на його розширення. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|