Панок В. Г. Змістовні та організаційно-управлінські моделі діяльності психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Надано аналіз розвитку психологічної служби системи освіти, її основні завдання та види діяльності, рівні функціонування та головні напрямки роботи в системі освіти. Розглянуто роль практичних психологів у вирішенні актуальних завдань сучасної освітянської галузі: оновлення змісту та форм навчально-виховного процесу, психологічний супровід педагогічних новацій, пошук і робота з обдарованими дітьми, захист психічного здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу, підвищення психологічної культури учнів і всіх працівників освітніх закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314.4(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|