РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000188719<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Горбаль М. Г. 
Імідж-менеджмент у кризовий період на підприємстві / М. Г. Горбаль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 399-404. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто теоретичне та практичне поняття кризи на підприємстві. Наведено точне визначення поняття іміджу та управління іміджем. Проаналізовано ситуацію, що стосується управління іміджем у кризовий період на підприємстві як на вітчизняному ринку, так і зарубіжному. Надано поетапну методологію управління іміджем підприємства за умов кризи. Запропоновано практичні принципи роботи імідж-менеджера.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського