РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000188754<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фільянов П. О. 
Індивідуальний маркетинг як головна інноваційна стратегія компанії в умовах глобалізації / П. О. Фільянов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 614-615. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему доцільності застосування стратегії індивідуального маркетингу на міжнародному та місцевому ринках. Досліджено зарубіжний і вітчизняний досвід. Викладено можливість використання мережі Інтернет як ефективної складової індивідуального маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 ф + У9(4УКР)211.1 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського