Лобода С. М. Культурологічний підхід як загальнотеоретична основа історико-педагогічного дослідження проблеми педагогічної творчості вчителя / С. М. Лобода // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 20-24. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Визначено місце культурологічного підходу в українській педагогічній традиції та його роль у вирішенні проблеми педагогічної творчості вчителя. Складний взаємозв'язок явищ культури та педагогіки, неоднозначність феномену педагогічної творчості вчителя визначили явну недостатність розгляду означеної проблеми в руслі тільки педагогічної теорії та зумовили її розгляд в ширшому філософсько-педагогічному контексті.
Шифр НБУВ: Ж14958Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"