Чухрай Н. І. Маркетинг у глобалізації світової економіки / Н. І. Чухрай, Н. М. Кутнів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 184-190. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Охарактеризовано сутність процесу глобалізації світової економіки та проаналізовано чинники, які впливають на цей процес. Залежно від впливу глобалізації на світову економіку проаналізовано позитивні та негативні риси глобалізації. Визначено підходи, за допомогою яких фірми виходять на глобальний ринок, і проаналізовано чинники, що впливають на визначення цих підходів. Детально проаналізовано та порівняно дві глобальні маркетингові стратегії позиціонування підприємства на глобальному світовому ринку. Наведено висновки та перспективи щодо подальших досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1 + У529.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|