РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000189984<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вовчак О. Д. 
Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій / О. Д. Вовчак, Л. Г. Кльоба // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 15-20. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто роль і значення маркетингу як невід'ємного елемента інвестиційного бізнес-планування, висвітлено основні аспекти маркетингового плану інвестиційного проекту. З'ясовано напрями та основні етапи проведення маркетингових досліджень в межах бізнес-планування, визначено концепцію маркетингу та охарактеризовано структурні елементи програми маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського