![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000189984<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Вовчак О. Д. Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій / О. Д. Вовчак, Л. Г. Кльоба // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 15-20. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто роль і значення маркетингу як невід'ємного елемента інвестиційного бізнес-планування, висвітлено основні аспекти маркетингового плану інвестиційного проекту. З'ясовано напрями та основні етапи проведення маркетингових досліджень в межах бізнес-планування, визначено концепцію маркетингу та охарактеризовано структурні елементи програми маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|