Виклюк Я. І. Маркетингове дослідження споживачів ринку туристичних послуг Буковини з використанням методів інтелектуального аналізу даних - кластерного аналізу та нейронних мереж / Я. І. Виклюк, Л. В. Остафійчук, Д. І. Угрин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 589. - С. 49-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто застосування штучних нейронних мереж для сегментації споживачів туристичного ринку. Споживачі кластеризовані за такими критеріями: вік, стать, вид відпочинку, сума, яку споживач може витратити на відпочинок на день. У дослідженні використано метод самоорганізованих карт (Self-Organizing Maps) або карт Кохонена - вид нейронних мереж, що належить до некерованого навчання або навчання без вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-9БУК)441.358в61
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|