Борисова Т. М. Методика оцінювання ефективності організування маркетингового забезпечення системи антиризикових заходів підприємства / Т. М. Борисова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 352-357. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Проаналізовано поширені підходи щодо оцінювання ефективності управління, які є підгрунтям для оцінювання ефективності заходів удосконалення організації управління. Запропоновано методику оцінювання ефективності організування маркетингового забезпечення системи антиризикових заходів підприємства. Наведено схему послідовності процедур вибору оптимального варіанта організування маркетингового забезпечення системи антиризикових заходів.
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"